مرجع دانلود کتابهای نایاب و نسخه های خطی و کتابهای چاپ سنگی و قدیمی در موضوعات مختلف

دانلود نسخه خطی نفیس و بسیار نایاب شهاب الأخبار قاضی ابو عبدالله قضاعی مکتوب به خط یاقوت مستعصمی در 690 قمری


دانلود نسخه خطی نفیس و بسیار نایاب شهاب الأخبار قاضی ابو عبدالله قضاعی مکتوب به خط یاقوت مستعصمی در 690 قمری

«شهاب الاخبار» کتابی است که قاضی ابو عبدالله محمد بن سلامة بن جعفر بن علی بن حکمون مغربی قضاعیمحدث معروف متوفا به سال ۴۵۴ هجری قمری تالیف نموده است.

به گفته خود وی او در این کتاب هزار کلمه حکمت گرد آورده که از انواع مختلف وصایا و آداب و مواعظ و امثال ماثور از رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم التقاط نموده است. وی می‌نویسد: «بدیهی است که مبانی این قبیل آثار عاری از تکلف، و معانی آن خالی از تعسف خواهد بود، بلکه به تایید الهی از فصاحت فصحا و بلاغت بلغا ممتاز و از همه آنها بهتر و زیباتر و شیواتر خواهد بود... و اسناد آنها را نیز نقل نکردم و بر حسب تقارب الفاظ و تناسب معانی مبوب ساختم تا سهل الماخذ و قریب التناول باشد. سپس دویست کلمه دیگر بر آن افزودم و ادعیه مروی از آن حضرت را هم در خاتمه کتاب آوردم».

در اینجا می توانید نسخه ای نفیس از این کتاب را که به خط زیبای خوشنویس مشهور یاقوت مستعصمی در سال 690 کتابت شده دانلود کنید. پی دی اف. اسکن شده.


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 895

مرجع تخصصی دانلود کتابهای خطی، کنابهای چاپ سنگی و کتابهای کمیاب و نایاب

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما